Waar staan wij voor?

Voor Nexus staan korte lijntjes en persoonlijke contacten centraal.

Nexus VvE Beheer

De kracht van persoonlijk contact

 

Nexus VvE beheer kruipt niet weg achter een website met formulieren, een ticketsysteem of een no-reply mail. Nexus VvE beheer is tijdens kantooruren gewoon telefonisch bereikbaar. Daarbuiten komt u in contact met onze nooddienst.

Natuurlijk bieden ook wij de mogelijkheid om ons digitaal via onze website, VvE website of handige app te benaderen. De automatisering van Familie Fraipont en de Convect software helpen ons hierbij.

Wilt u ons persoonlijk spreken dan is onze Servicedesk vaak het eerste contactpunt. Hier wordt uw vraag geanalyseerd en wordt bepaalt wat het beste vervolg is.

Is er verdieping nodig of zijn het bestuurlijke vragen dan staat uw accountmanager u te woord. Hij of zij kent uw VvE en heeft uitgebreide kennis, ervaring en netwerk tot zijn beschikking om uw VvE te helpen. Andersom kan de accountmanager tijdens het beheerwerk zaken constateren waarvoor hij of zij u benadert.
VvE beheer doen we samen!

Is er een check op locatie nodig dan komt onze onderhoudsman ter plaatse voor een analyse of begeleiding. Is het een complexere situatie dan komt onze vaste inspecteur bij u langs.

Tenslotte is er nog onze financiƫle vraagbaak. Onze administrateur kan u helpen met vragen over facturen en betalingen. Wilt u afspraken maken over gespreide betalingen dan kan uw accountmanager hierbij helpen.

Al deze activiteiten maken gebruik van de beheerfuncties en het workflowmanagement in Convect. Daarmee zijn we in staat ons werk te managen, ‘niets’ te vergeten en de kwaliteit te bewaken.

Heeft al het voorgaande u niet geholpen dan stuurt u een mailtje naar:
info@nexusvve.nl